czwartek, 29 maja 2014

Głupota goni głupotę

Ileż to nienawiści w tym pięknym, chrześcijańskim kraju. Człowiekowi nie dadzą nie tylko umrzeć ale i godnie go jak człowieka pochować. Tylu historyków i ekspertów ile dni i godzin. Każdy ma coś mądrego do powiedzenia. Nawet ja.

Pamietam styczeń. Akurat byłem u dziadków na obiedzie i patrzyłem jak ulicą Bielską jedzie czołg. Ogromne wrażenie bo nigdy  z tak bliska czołgu nie widziałem. Szczęście moje takie było, że będąc małym chłopcem, tych czasów za bardzo nie pamiętam i nie odczułem dzięki rodzicom wielu tragedii. Myślę również, że nie pamięta ich też wielu młodych ludzi, którzy teraz podpalani przez różne osoby, nawołują do bojkotu pogrzebu gen. Jaruzelskiego róznego rodzaju wpisami na fb. 
Czy dobrze zrobił  wprowadzając stan wojenny, czy źle nikt nie potrafi powiedzieć. Jedno jest pewne, był prezydentem Polski. Czy to rada, czy to urna, czy to powołanie lub mianowanie, ktoś wybrał tego człowieka na prezydenta kraju. Nie róbmy z Polski dziczy. 
Jeśli gen. Jaruzelski był takim szkodnikiem narodu, przestępcą ... to powinien zostać skazany i powinien ponieść karę. Skoro minęło już 25 lat demokratycznego państwa i przez te 25 lat żadna władza i żadne sądy nie potrafiły rzetelnie ocenić pracy generała, czy to na plus czy na minus, to naprawdę dajmy sobie spokój z opluwaniem zmarłego. 
Każdy z nas powinien mieć godny, spokojny pogrzeb.  

Twardy   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz